Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samenfitter. Meld je snel aan.

Kun je leren archiveren?

| 3 reacties

Ik gebruik Rememberthemilk voor lijstjes. Zie mijn reactie op het breinboek Grip van . Zwak punt van mij is archiveren. Terugvinden van oude notities kost veel tijd, als het al lukt. Ik probeer Onenote in mijn werkwijze te integreren maar nog zonder succes. Wie heeft er tips die mij leren archiveren?

Voordat  je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

3 reacties

Bovenliggend
  • Hoi Foppe, volgens mij is archiveren helaas toch echt doen :). Echt even de tijd voor nemen. Het stimuleert mij om te te doen als ik dingen die ik later zoek weer kan vinden. Ik word daar dan zo blij van dat het me stimuleert. Omdat ik samenwerk met collega's aan dezelfde dossiers moet het ook wel. Ik heb zowel op de schijf als in de outlook mapjes gemaakt. Voor 'eigen gebruik' zijn vooral die laatsten erg makkelijk. grts 

Reactie
  • Hoi Foppe, volgens mij is archiveren helaas toch echt doen :). Echt even de tijd voor nemen. Het stimuleert mij om te te doen als ik dingen die ik later zoek weer kan vinden. Ik word daar dan zo blij van dat het me stimuleert. Omdat ik samenwerk met collega's aan dezelfde dossiers moet het ook wel. Ik heb zowel op de schijf als in de outlook mapjes gemaakt. Voor 'eigen gebruik' zijn vooral die laatsten erg makkelijk. grts 

Onderliggend
Geen gegevens