Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samenfitter. Meld je snel aan.

Hou jij het nog vol?

| 3 reacties

Ben jij al gewend aan het thuiswerken en hou je het een beetje vol? In het blog Hoe houden we het vol geef ik een aantal tips. Jou volhoud-tip is meer dan welkom. Dus vul maar aan!

Voordat  je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

3 reacties

Bovenliggend
  • Ik mis vooral de 'andere omgeving'. Mijn huis, tuin en dorp kan ik inmiddels wel dromen. En door alle waarschuwingen en gesloten stranden, bossen en parken voelen we ons tegengehouden om elders een lekkere wandeling te maken (hoewel we ons zelf prima aan de regels houden).

Reactie
  • Ik mis vooral de 'andere omgeving'. Mijn huis, tuin en dorp kan ik inmiddels wel dromen. En door alle waarschuwingen en gesloten stranden, bossen en parken voelen we ons tegengehouden om elders een lekkere wandeling te maken (hoewel we ons zelf prima aan de regels houden).

Onderliggend
  • Ja de wereld is nu wel een stuk kleiner. Ik heb het geluk dat we een tuin hebben dat ik even naar buiten kan, zeker met dit mooie weer. Weet je waar ik ook zo van geniet. In de ochtend de tuindeur open zetten en dan even te genieten van de geluiden van de opstartende natuur. Je hoort nu veel meer nu er minder verkeer is. Wel fris maar dan ff een vest aan. Dan even een paar minuten je longen goed vol zuigen en je kunt er weer tegen aan.