Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samenfitter. Meld je snel aan.

Wintertijd of zomertijd wat heeft jouw voorkeur?

| 22 reacties

Dit weekend is het weer zover. De klokwijzer mag een uurtje achtruit uitgezet worden en we mogen een uurtje langer slapen. Lees ook het blog Oeps het is bijna weer reset time en geef hier je mening. 

Voordat  je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

22 reacties

Bovenliggend
  • Ik ben voorstander van wintertijd. Heb moeite met uit bed komen als het nog donker is, dus vind het fijn als het wat eerder licht is.  Vind het wel erg belangrijk om genoeg daglicht mee te pakken, dus probeer mijn werktijden nu zo te regelen dat ik ochtends als ik de kinderen naar school gebracht heb nog tijd heb voor een wandeling met de hond. ( dat is dan weer het grote voordeel van thuiswerken. De reistijd die je niet hebt kan besteed worden aan beweging!)

    Mijn dochters zijn nog jong en kunnen met wintertijd ook beter in slaap komen. Dat maakt mij happy, want dat betekent iets meer me time. 

Reactie
  • Ik ben voorstander van wintertijd. Heb moeite met uit bed komen als het nog donker is, dus vind het fijn als het wat eerder licht is.  Vind het wel erg belangrijk om genoeg daglicht mee te pakken, dus probeer mijn werktijden nu zo te regelen dat ik ochtends als ik de kinderen naar school gebracht heb nog tijd heb voor een wandeling met de hond. ( dat is dan weer het grote voordeel van thuiswerken. De reistijd die je niet hebt kan besteed worden aan beweging!)

    Mijn dochters zijn nog jong en kunnen met wintertijd ook beter in slaap komen. Dat maakt mij happy, want dat betekent iets meer me time. 

Onderliggend
Geen gegevens