Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samenfitter. Meld je snel aan.

Hoe goed zorg jij voor jezelf?

| 4 reacties

In het blog "Zorg goed voor jezelf" stellen wij de vraag hoe balanceren jullie je eigen energie op een dag? Ik ben wel benieuwd naar hoe je dit doet.

Voordat  je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

4 reacties

Bovenliggend
  • Naar buiten, naar buiten, naar buiten. Dat is wat mij helpt balanceren op een werkdag. Op m'n voedselinname letten is wat mijn energiehuishouding eveneens op peil houdt. Daarnaast ben ik op mijn vrije dagen ook graag buiten, en mediteer ik (of doe ik aan yoga nidra). En dingen doen waar ik plezier in heb (en dus energie van krijg)! 

Reactie
  • Naar buiten, naar buiten, naar buiten. Dat is wat mij helpt balanceren op een werkdag. Op m'n voedselinname letten is wat mijn energiehuishouding eveneens op peil houdt. Daarnaast ben ik op mijn vrije dagen ook graag buiten, en mediteer ik (of doe ik aan yoga nidra). En dingen doen waar ik plezier in heb (en dus energie van krijg)! 

Onderliggend
Geen gegevens