Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter.  Heb je al een account? Log dan snel in.

Gadget - PowerDot Uno Black Gen 2

| 1 reacties

Iemand hier ervaring met de PowerDot Uno Black Gen 2? De PowerDot Duo is gemaakt om spieren te stimuleren en geeft een nieuwe aanvulling aan de training. Ben nogal van de gadgets :) 

Voordat  je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst  aanmelden voor Doejemee.

1 reacties

Bovenliggend
  • Hi Wopke, ik heb zelf de allereerste versie ooit aangeschaft via een crowdsourcing campagne (kickstarter). Ik gebruik m inmiddels niet meer regelmatig (1 setje is stuk). Ervaringen waren wel prima, vooral bij vermoeide of pijnlijke spieren. Heb ze nooit gebruikt om spieren op te warmen of te versterken, puur voor herstel. Zelf net een massagegun aangeschaft (gister binnen) die ga ik de komende periode testen, heb jij daar ervaringen mee?

Reactie
  • Hi Wopke, ik heb zelf de allereerste versie ooit aangeschaft via een crowdsourcing campagne (kickstarter). Ik gebruik m inmiddels niet meer regelmatig (1 setje is stuk). Ervaringen waren wel prima, vooral bij vermoeide of pijnlijke spieren. Heb ze nooit gebruikt om spieren op te warmen of te versterken, puur voor herstel. Zelf net een massagegun aangeschaft (gister binnen) die ga ik de komende periode testen, heb jij daar ervaringen mee?

Onderliggend
Geen gegevens