Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter.  Heb je al een account? Log dan snel in.

Welkom bij Fit in je vel - Stel jezelf voor

| 61 reacties

Hoi, welkom bij Fit in je vel! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we elkaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!

Voordat  je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst  aanmelden voor Doejemee.

61 reacties

Bovenliggend
  • Hallo, graag stel ik me even voor in deze groep. Mijn naam is Daan Bultje, geboren in 1981, woonachtig in het Friese Oosterzee met mijn vrouw en twee dochters. Ik ben directeur van een stichting die in Noord-Nederland wil bijdragen aan meer gezonde jaren. Hoewel ik voor mijn werk dagelijks bezig ben met gezondheid, is het soms lastig om zelf ook gezond te leven. Zo slaap ik gemiddeld net te weinig, drink ik teveel koffie en zou ik meer moeten bewegen.

    Maar goed, tien jaar geleden woog ik 15 kilo teveel, tegenwoordig zit ik mooi op gewicht doordat ik regelmatig hardloop en volleybal. Ook doe ik aan interemittent fasting: van zondag tot donderdag eet ik niet tussen 20.00 uur 's avonds en 12.00 uur s'middags. Dat zorgt er vooral voor dat ik doordeweeks minder tussendoortjes eet. 

    Ik ben altijd geïnteresseerd in nuttige tips voor een gezond leven, en denk graag mee met anderen. 

  • Welkom

Reactie Onderliggend
Geen gegevens