Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter.  Heb je al een account? Log dan snel in.

Welkom bij Fit in je vel - Stel jezelf voor

| 61 reacties

Hoi, welkom bij Fit in je vel! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we elkaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!

Voordat  je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst  aanmelden voor Doejemee.

61 reacties

  • Goedemorgen, mijn naam is Afke Elgersma, ben 44 jaar. Sinds vorig jaar (de eerste lockdown) ben ik bezig met meer bewegen, minder eten. Dit bevalt ontzettend goed. Ik voel me veel fitter en dit bevalt zo goed dat ik heb besloten om hiermee verder te gaan. Ik heb mijn baan als docent opgezegd en ben me nu aan het oriënteren op een opleiding als leefstijlcoach; erg spannend, maar vooral erg leuk!

  • Probeer mezelf fit te houden hardlopen 3x per week met als doel Halve Marathon binnen 2 uur.
    De andere dagen na het avondeten een ommetje van 3 kwartier tot een uur. In de weekenden geocachen. 

  • Ik ben Judith, 48 jaar en ik woon in Nieuwegein. Ik ben ondernemer en werk vooral vanuit huis. Normaal ook al, nu nog ietsje meer. Ik probeer in beweging t blijven hoewel mijn lijf daartegen protesteert. Veel bewegen geeft vaak een terugslag waardoor ik een tijdje niets meer kan. Ik zou graag fitter worden zodat ik lekkerder in mijn vel zit. Ik hoop hier wat mensen te vinden die me kunnen motiveren en die motiveer ik vast ook terug.

  • Hoi ik ben Bert 64 jaar 

    . Ik heb in 2018 een levertransplantatie gehad wat niet helemaal goed ging zodat ik na een maand wederom werd getransplanteerd. Helaas zijn door de transplantatie problemen mijn nieren ermee opgehouden zodat ik drie keer per week moet dialiseren. Doordat ik 1 maand lang in coma ben gehouden na de eerste transplantatie kon ik alleen mijn rechterhand nog iets bewegen en heb ik daarna een revalidatie programma doorlopen in Haren. Mijn conditie is door dat dialiseren nooit meer terug gekomen. Een beetje steun zou zeker geen kwaad kunnen.

  • Ik ben Tsjepke en woon in Joure. Sinds 2015 ben ik met pensioen, dat betekent dat ik nu 70 jaar ben. Ik voel me fit en wil dat graag nog een poosje blijven. Ben nog steeds een redelijk druk mens. Zit in de werkgroep kerkuilen friesland. Betekent nestkasten plaatsen , controleren, mee om jonge kerkuilen te ringen. Natuur is een grote passie. Ben nazorgcoördinator bij de plaatselijke vogelwacht. Help ook mee met bescherming van nesten en wat ook maar meer. Ook vrijwilliger bij staatsbosbeheer waar ik vogels inventariseer in een paar natuurgebieden. Kortom nog steeds erg druk. Ook samen met mijn vrouw veel op pad. we Fietsen vorig jaar 5600 kilometer en proberen daarnaast ook veel te wandelen. wat ik verwacht van deze groep weet ik eigenlijk niet. we zien wel wat het wordt. de virtuele elfstedentochtt heb ik vorig jaar ook gewandeld. maar dan vooral in natuurgebieden zwabberend door het veld. Ik ben altijd redelijk sportief geweest. denk van ongeveer mij 8 ste jaar bij de krofbalclub en daarna eigenlijk altijd wel lid van een sportvereniging geweest. Nu nog bij de schaatsclub, maar door Corona was het niet mogelijk om op Thialf te schaatsen

  • Goedemiddag, mijn naam Gerda, hier sta ik ingeschreven als Garechien, mijn woonplaats is het mooie stadje Vollenhove.

    Waarom ik lid geworden van Fit in je vel? Om de dingen te kunnen doen die ik belangrijk vind in het leven wil ik graag fit in mijn vel zitten en over voldoende energie beschikken, ik hoop dat ik hier nog wat meer kan leren om dat voor elkaar te krijgen. 

  • Welkom  en op Fit in je vel. Leuk dat je lid bent geworden van onze community!

    Graag leren we elkaar beter kennen via dit voorsteltopic. We zouden het leuk vinden als je de volgende vragen beantwoordt:
    Wie ben je?
    Waar woon je?
    Waarom ben je lid geworden van Fit in je Vel?
    Wat zie jij graag terug op deze community?
    Waar kan jij onze andere leden mee helpen?

    Fysiotherapeut Frank wil ons graag helpen met video's over bepaalde oefeningen. Geef aan voor welke klachten jij graag oefeningen wilt zien!

  • Dank je wel voor de uitnodiging om me hier ook even voor te stellen. Ik ben afgelopen week aangeschoven bij Doe Je Mee n.a.v een tip van een collega-vriendin. Wat een mooi platform en zowel voor mij persoonlijk als ook voor mijn werk als trainer-coach op het gebied van o.a. integrale gezondheid, welzijn, vitaliteit, leefstijl. (zowel particulier als op de werkvloer)
    Dit 'Fit in je vel' platform lijkt me daar perfect op aan te sluiten. Ik ben benieuwd.
    Mijn naam is Gonda Postma, ik ben van 1961, geboren als Friezin, maar nu woonachtig op de grens van Groningen en Drenthe. Ik heb twee volwassen en uitwonende zonen. Ik ben (nog) ZZP trainer-coach-adviseur (d'Raadgever) en heb een achtergrond in welzijnswerk, arbeidstoeleiding en personeelsvoorziening, was consulent re-integratie en activering en heb mij de laatste jaren gefocust op begeleiden van trainingen en activiteiten volgens de  Mind-Walk methode (een combi van o.a. verschillende  wandeltechnieken, bewegen/ontspannen (yoga, Tai-Chi), aandacht- en ademhalingsoefeningen (mindfulness, mindset, leefstijl) etc.
    'Fit in je Vel' vanuit invalshoek sport en gezondheid zou een mooie aanvulling kunnen zijn voor mijn trainingen en trajecten.
    En misschien kan ik c.q. kunnen wij als Mind-Walk trainers ook programma's aanreiken en begeleiden vanuit onze expertise? Helemaal in dit jaar vol lockdowns zijn lichaamsbewustzijn, bewegen, ontspannen voor jong en oud broodnodig om gezond en fit te blijven of  te worden.

  • Former Member
    Former Member meer dan 3 jaar geleden als antwoord op Jitty Moerman

    Ik ben Carla Weterings, 44 jaar en woon in Riel (Noord- Brabant, dorp vlak bij Tilburg). Getrouwd en 2 kinderen van 10 en 12 jaar. Ik ben lid geworden van Blij in je brein omdat ik een artikel over de veerkracht challenge op Achmea net voorbij zag komen en dat klonk erg interessant. Mijn hobby's zijn bootcampen (nu helaas even on line), wandelen, reizen en lezen. Ik ben vooral lid geworden uit nieuwsgierigheid: wat kan ik hier allemaal vinden en heb ik er iets aan?

  • Welkome , Former Member, Former Member, , Former Member en Former Member op Fit in je vel. Leuk dat je lid bent geworden van onze community!

    Graag leren we elkaar beter kennen via dit voorsteltopic. We zouden het leuk vinden als je de volgende vragen beantwoordt:
    Wie ben je?
    Waar woon je?
    Waarom ben je lid geworden van Fit in je Vel?
    Wat zie jij graag terug op deze community?
    Waar kan jij onze andere leden mee helpen?

    Fysiotherapeut Frank wil ons graag helpen met video's over bepaalde oefeningen. Geef aan voor welke klachten jij graag oefeningen wilt zien!