Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter.  Heb je al een account? Log dan snel in.

Deel je verhalen, foto's en ervaringen!

| 47 reacties

Heb jij onderweg wat leuks beleefd of heb je nieuwe wandelroutes ontdekt, en heb je daar een mooie foto van gemaakt? Deel dit met ons! 

Voordat  je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst  aanmelden voor Doejemee.

47 reacties

Bovenliggend
  • uiteraard blijf ik nog steeds wandelen en fietsen. Wandelde deze week in Haskerhorne langs kerkpad en bospad. Prachtige paddenstoelen en heerlijk wandel en fietsweer fietse.Als en stop ik af en toe wel even om paddenstoelen te fotograferen. Links Witte kluifzwam en rechts Ggekraagde aardster

  • Beste , bedankt voor de mooie foto's. Ik ken deze paddenstoelen hellemaal niet, prachtig. Bij mij in de buurt staan ook veel vliegenzwammen, ik zie regelmatig wandelaars op de grond liggen om een foto te maken. Mocht je nog meer foto's van paddenstoelen hebben dan zou het fijn zijn om deze ook hier te delen. 

  • Denk dat ik teveel paddenstoelenfoto's heb om te delen Jan.. Ben inderdaad ook 1 van die mensen die af en toe met camera in de berm ligt om planten, paddenstoelen vogels of wat ook maar op de foto te zetten. Zal vast af en toe een paar plaatsen. Hier een Wasplaat en wel het Papegaaizwammetje. Stond deze week in een berm vlak bij Joure. Voor mij gaat bewegen en in de natuur zijn uitstekend samen. Probeer elke week 100 kilometer te fietsen en elke week ook 70.000 stappen te doen. Blijft soms bij proberen maar gemiddeld lukt het wel. bij mooi weer wat meer fietsen. Bij wat minder weer wat meer wandelen. 

    .

Reactie
  • Denk dat ik teveel paddenstoelenfoto's heb om te delen Jan.. Ben inderdaad ook 1 van die mensen die af en toe met camera in de berm ligt om planten, paddenstoelen vogels of wat ook maar op de foto te zetten. Zal vast af en toe een paar plaatsen. Hier een Wasplaat en wel het Papegaaizwammetje. Stond deze week in een berm vlak bij Joure. Voor mij gaat bewegen en in de natuur zijn uitstekend samen. Probeer elke week 100 kilometer te fietsen en elke week ook 70.000 stappen te doen. Blijft soms bij proberen maar gemiddeld lukt het wel. bij mooi weer wat meer fietsen. Bij wat minder weer wat meer wandelen. 

    .

Onderliggend
Geen gegevens