Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter.  Heb je al een account? Log dan snel in.

Waarom doe jij mee?

| 5 reacties

Nu zoveel van jullie al volop mee wandelen tijdens de virtuele Elfstedentocht, is het misschien leuk om met elkaar te delen wat je reden is om mee te doen! Laat hier je stem horen, en laat een reactie achter als je een andere reden hebt die er niet tussen staat!Slight smile 

Voordat  je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst  aanmelden voor Doejemee.

5 reacties

Bovenliggend
  • Ik beweeg sowieso al te weinig, maar nu ik al 10 weken aan het thuiswerken ben, begin ik het echt te merken. En omdat het in ieder geval de komende 3 maanden nog zo blijft,besloten om van mijn kont af te komen en in ieder geval iedere dag een stuk te wandelen. Deze uitdaging helpt mij hier enorm bij en heb er zin in! Probeer iedere dag ongeveer 4 - 5 km te lopen en tot nu toe gaat dat goed. Nu nog volhouden! Slight smile

Reactie
  • Ik beweeg sowieso al te weinig, maar nu ik al 10 weken aan het thuiswerken ben, begin ik het echt te merken. En omdat het in ieder geval de komende 3 maanden nog zo blijft,besloten om van mijn kont af te komen en in ieder geval iedere dag een stuk te wandelen. Deze uitdaging helpt mij hier enorm bij en heb er zin in! Probeer iedere dag ongeveer 4 - 5 km te lopen en tot nu toe gaat dat goed. Nu nog volhouden! Slight smile

Onderliggend