Hoe gaat het met de lopende projecten van het lab?

| 4 reacties

Het lab kent 4 actieve experimenten oftewel "lopende projecten". Bij al deze projecten is het wat stil, in ieder geval in deze community. Nu is mijn beeld van een lab er vooral een van bedrijvigheid, activiteit, tussentijdse resultaten, nieuwe (sub)experimenten etc. Daarom bij deze de open vraag: wat gebeurt er momenteel bij deze projecten. Wie is waar mee bezig? Welke hulpvraag is er aan de community-leden? Staan er binnenkort snelkookpan sessies op de planning, komen er nieuwe experimenten of projecten aan? 

Kortom: hoe is het toch met? En hoe kunnen we helpen?

Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

4 reacties

Bovenliggend
  • Ha Sander. Een terechte vraag en goed dat je hem stelt. Dat vind ik zelf eigenlijk ook. En soms is het ook even zoeken. Is het wel interessant genoeg om te delen? Wat is de hulpvraag? Maar dat weet je pas als je gaat delen ;).  Maar...  Ik kan in ieder geval melden dat deze week een update geplaatst wordt over over het experiment met 'Digitaal Persoonlijk gezondheidsadvies'. Juist vanuit de community werd het idee benoemd om digitaal in contact te komen met een huisarts. We hebben nu de eerste reacties binnen van mensen die hier gebruik van hebben gemaakt. Daarnaast willen we op dit onderwerp ook verder vooruit kijken. Volgende week start ik daarom een topic met een vraag hierover. Ik ben dan uiteraard benieuwd hoe jij daar naar kijkt en om zo samen met andere leden te kijken wat een vervolgstap kan zijn hierin.

  • Mooi om te horen dat er een update aankomt rondom Digitaal persoonlijk gezondheidsadvies. Zijn er nog steeds 3 andere onderwerpen over om updates over te geven ;-)

    Zoals je al aangeeft is er vaak de twijfel: is dit wel interessant genoeg om te gaan delen? Mss juist in deze fase van het lab wat vaker delen, zodat er activiteit blijft rondom de thema's. En soms kan een kleine inhoudelijke update al voldoende zijn en heb je geen specifieke vraag. Als mensen er wat van vinden, hebben ze toch de ruimte om (ongevraagd) feedback te geven. 

  • Hoi Sander. Er staat inmiddels een update over beeldbellen. Dat kun je hier lezen: https://www.doejemee.nl/lab/b/blog/posts/eerste-resultaten-pilot-beeldbellen Als je een vraag hebt die we mee kunnen nemen in ons vervolgonderzoek horen we het graag. Laat het dan onder de blog weten.

Reactie Onderliggend
Geen gegevens