Welkom bij het Lab - Stel jezelf voor

| 12 reacties

Hoi en welkom bij het Lab. We hopen dat dit levendige community gaat worden waarin we samen experimenteren met innovaties. Je kan je hier even voorstellen, zodat we elkaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!

Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

12 reacties

  • Hallo ik ben Foppe en werk in het innovatieteam van De Friesland. In het lab ben ik onderzoeker. Ik vind het leuk nieuwe dingen te bedenken en ze dan ook in het echt uit te proberen. Innovatie is zeg maar echt mijn ding. Projecten op het lab waar ik aan werk zijn het service punt van de toekomst en de gezondheids- en vitaliteitsmeter. 

    Ik ben graag lid van communities omdat ik meer geloof in inspiratie en samenwerking dan in regels en autoriteit. Dat past nou eenmaal beter bij mij. Ooit heb ik een community of practice opgezet over creatief denken die een aantal jaren succesvol is geweest. Ook ben ik vanaf het begin betrokken bij doejemee.nl.

    Naast onderzoeker in het lab ben ik enthousiast lid van blij in je brein voor mentale inspiratie en om discipline te oefenen. Discipline was nooit mijn sterkste punt, maar ik zie de waarde ervan steeds meer in en vaar daar wel bij. Ik woon in Leeuwarden en hou van tennis en lange afstands wandelingen. Ik zie ernaar uit meer leden van het lab te leren kennen en samen mooie dingen te doen!

  • Ik zal zelf even aftrappen: 

    Ik ben René en ik ben werkzaam in het innovatieteam bij De Friesland. Voor Het Lab ben ik een van de aanvoerders. Binnen De Friesland houdt ik mij onder andere bezig met de projecten; Dokter Appke, PGO voor het noorden, Zelfzorg aanbod en vitaliteits- en gezondheidsmeting. Ik heb ervaring in de zorg en wordt enthousiast van slimme technologie en procesverbetering. De zorg kan slimmer en beter. Daarnaast geloof ik dat we zelf een belangrijke rol hebben in onze gezondheid en het versterken van vitaliteit. Daar hebben we elkaar voor nodig.

    Ik woon in Groningen, hou van sporten en reizen. Meer weten? Volg me of stuur even een berichtje!