Health shop van de toekomst
Recente blogs
  • Mijn reisverslag door het service punt van de toekomst

    Vanuit de Frisian Design Factory werken Majleen, Timo, Thomas, Douwe, Hugo, Jarec en Niels aan een concept voor het service punt van de toekomst. Vanochtend mocht ik als eerste proefkonijn het prototype testen. In deze blog deel ik mijn ervaringen met je. Testopzet Het prototype bestaat uit een maquette van het service punt van de toekomst en een aantal ervaringen die ik op mijn reis tegenkom. Ik beweeg mij door…
    17 dec 2019
    0
    3
    • 17 dec 2019
  • Zou jij dit service punt van de toekomst willen gebruiken? Beoordeel het storyboard!

    Vanuit de Frisian Design Factory werken Majleen, Timo, Thomas, Douwe, Hugo, Jarec en Niels aan een concept voor het service punt van de toekomst. In deze blog neemt Thomas jullie mee in de klantervaring van de toekomst en vraagt jullie feeedback. Klantervaring van de toekomst In het service punt van de toekomst willen we mensen met behulp van verschillende omgevingen het contrast laten ervaren tussen gezond leven…
    4 dec 2019
    1
    7
    • 4 dec 2019
  • Service punt van de toekomst

    Mensen doen steeds meer online. Toch kunnen servicepunten offline iets toevoegen voor klanten. Het komt dan ook regelmatig voor dat internetbedrijven offline servicepunten toevoegen aan hun formule. Daarom denken we na over de rol van servicepu...
    1 nov 2019
    2
    0
    • 1 nov 2019