Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.

Poll: Maak jij afspraken over eten als je kind bij iemand anders is?

| 5 reacties

Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

5 reacties

  • Ik heb bij de schoonfamilie wel 'afspraken' gemaakt, maar na drie jaar is het wel duidelijk wat ons gezonde standpunt is. Dus nu is het niet meer nodig. Slight smile

  • Nee ik maak hier geen afspraken over, in onze omgeving wordt verstandig gegeten. Bij opa en oma wordt er af en toe gezondigd maar dat mag ook.

  • Féline is nu 1 jaar en als ze eens ergens anders komt. dan maak ik geen afspraken. ik zorg dat er altijd een gezond snackje in de tas zit voor haar en een stuk fruit. zodat ze altijd iets kan krijgen. mocht het zo zijn dat ze dat niet heeft gehad en dus alleen maar verwend is. geen probleem. ik houd er zelf namelijk ook van. haha! en ik ben het ook eens met > bij een ander gezin werken dingen altijd anders en dat vind ik juist ook belangrijk. proef alles maar mooi! 

  • Mijn (schoonouders) eten beide gezond en daarbij zijn wij er ook groot mee geworden. Natuurlijk worden ze wel iets meer verwend bij hun opa en oma maar dat mag ook (deden die van mij ook).

  • ik maak hier geen afspraken over. Dat hoeft overigens ook niet want ze zijn al groot :). Maar toen ze klein waren deed ik dat ook niet. Kinderen leren door bij anderen te eten ook nieuwe smaken en gewoonten (eetgewoonten, tafelmanieren e.d.). Prima toch? Input om later weer hun eigen keuzes te maken.  We moeten mijn inziens niet alles willen regisseren. Natuurlijk kan ik me wel voorstellen dat als er ernstige allergieën o.i.d. zijn dat wel van belang is om te melden als een kind dat zelf nog niet kan aangeven.