Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.

Webinar ‘Gezond eten: wat is het je waard?’

| 2 reacties

Judith is diëtist, en niet zomaar eentje. Want diëten gaat niet alleen over eten maar vooral over jouw gedrag en daar weet Judith alles van. @ schreef al vele boeiende blogs voor wijs met je spijs. Maar nu kun je Judith ook live in actie zien tijdens het webinar ‘Gezond eten: wat is het je waard?’. We weten allemaal dat gezond eten belangrijk is maar waarom is het dan tóch zo moeilijk om iedere keer weer die gezonde keuze te maken? Judith weet ’t! Ze vertelt je er alles over tijdens deze webinar en je gaat ook zelf aan de slag. Zo kun je aan het eind van deze sessie antwoord geven op de vraag: gezond eten, wat is het je waard?  

Waar en wanneer?

Dinsdag 3 november 20:00 via Microsoft Teams. De link vind je hier.   

Hoe volg ik de webinar?

Je kunt de webinar volgen via Microsoft Teams. Heb je nog geen Teams? Download Teams op tijd, nog voordat de webinar van start gaat. Zo mis je niks!

Niet vergeten

Zorg dat je een pen bij de hand hebt én een stapel Post-its. Geen Post-its in huis? Gewoon papier werkt ook. Waar je dat voor nodig hebt? Judith weet ‘t.  

Doe je mee?

Worstel jij ook met het maken van gezonde keuzes? Deel met de community waar jij tegenaan loopt.

Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

2 reacties

Bovenliggend
  • Ik heb de afspraak met mijzelf om door de week geen ongezonde zaken als chips en chocolade te eten, in het weekend mag dat dan wel. Maar als er dan toch wat van dat lekkers uit het weekend overblijft dan moet dat natuurlijk wel op. Ja, door de week dus. En daar ga ik met mijn gezonde gedrag... 
    Wie heeft er nog meer eet-afspraken met zichzelf?

  • Ja ik heb ook afspraken, ik mag 2 dagen in de week wat ongezonder eten en verder moeten de keuzes wel bewuster zijn. Die 2 dagen zijn meestal in het weekend, maar het kan ook een dag door de weeks zijn! 

Reactie Onderliggend
Geen gegevens