Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.

Nieuwe aanvoerder: maak kennis met Linda

| 4 reacties

Hoi allemaal! Mijn naam is Linda en ik ben de nieuwe aanvoerder van de community Wijs met je spijs. Ik woon in Franeker met mijn man en 2 kinderen. Als sinds ik klein ben heb ik interesse gehad in bewegen en voeding. Ik heb een sportopleiding afgerond en daarnaast ben ik gediplomeerd gewichtsconsulent. Jaren lang ben ik werkzaam geweest in de sportschool en heb ik voedingsbegeleiding gegeven.

In de afgelopen jaren zijn er veel ontwikkelingen geweest op het gebied van voeding, denk bijvoorbeeld aan alle vegetarische varianten die tegenwoordig zijn entree maken. Sinds begin 2020 ben ik samen met mijn gezin ook wat meer plantaardig gaan eten en dit voelt goed. Al moet ik zeggen dat we toch ook nog steeds graag een stukje biefstuk lusten!

Naast de voeding ben ik ook bezig met sporten en dit probeer ik zo'n 3x per week te doen. Hierin wissel ik krachttraining en conditietraining af. Ook de kinderen houden mij in beweging, wandelen in het bos of een stukje fietsen is standaard op één van de dagen in het weekend.

Ik heb erg veel zin om aan de slag te gaan binnen  Doe je mee?. Wil je meer over mij weten? Vraag maar raak! Ik zelf ben vooral benieuwd wat jou heeft bewogen om lid te worden van Wijs met je spijs. Wat zou jij graag willen zien op Wijs met je spijs, mis je iets of heb je behoefte aan een bepaald onderwerp, laat het hieronder weten dan kan ik daar mee aan de slag!

Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

4 reacties