Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.

Webinar ‘De kracht van mindful beslissen’

| 2 reacties

Webinar de kracht van mindful beslissen

Judith is diëtist, en niet zomaar eentje. Bij haar gaat het namelijk niet alleen over eten maar vooral over jouw gedrag. We eten zo vaak op onze automatische piloot en staan nauwelijks stil bij wat we in onze mond stoppen. Bedenk jij voordat je naar die verjaardag gaat al of je dat gebakje wel of niet gaat nemen of eet je ‘m standaard op? Hoort er bij dat wijntje ook een bitterbal of kies je bewust voor één van de twee?
Tijdens deze webinar ga je actief aan de slag met mindful beslissen. Door het te doen én te ervaren leer je tenslotte het snelst. Doe mee aan deze webinar en ervaar de kracht van bewustwording.

Waar en wanneer?

Dinsdag 15 december om 20:00 uur via Microsoft Teams. Via deze link doe je mee
Heb je nog geen Teams? Zorg dan dat je Teams op tijd downloadt, nog voordat de webinar van start gaat. Zo mis je niks!

Vervolg webinar

Deze webinar is een vervolg op de vorige webinar die ik gaf op dinsdag 3 november: ‘Gezond eten: wat is het je waard?’. Heb je die gezien? Bekijk jouw top 5 aan waarden dan nog eens en neem ze mee naar deze webinar.
Heb je de vorige webinar gemist en wil je die nog terugkijken? Dat kan hier!Lukt het je niet om de webinar terug te kijken en wil je tóch aan deze webinar deelnemen? Geen probleem! Ik begin de webinar met een korte terugblik op de vorige zodat iedereen het goed kan volgen. Maar terugkijken is natuurlijk wel zo leuk!

Wat heb je nodig?

Pen en papier én leg wat lekkers klaar. Misschien een bakje chips, een goede koek of een stuk chocolade. Kies waar jij van geniet. Bewaar het lekkers totdat de webinar van start gaat. Als dat je lukt Wink.

Doe je mee?

Is er een situatie die meteen in je opkomt als je dit leest? Ik ben benieuwd! Laat het me weten in de comments. Tot 15 december!

Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

2 reacties