Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.

Even voorstellen - leer elkaar kennen

| 53 reacties

Hey! Welkom bij Wijs met je spijs. In dit topic kun jij je voorstellen aan de andere community leden. Vertel bijvoorbeeld hoe je heet, hoe oud je bent en waarom jij lid bent geworden van deze community. Zo leren we elkaar wat beter kennen.

Heb je zelf een vraag die je wilt stellen maak dan een nieuw forum aan. Hier kun je lezen hoe dat moet. Veel plezier!

Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

53 reacties

Bovenliggend
  • Hi, Ik ben Carina, 27 jaar oud en ik woon in Surhuisterveen. ik ben DOL op eten, helaas niet altijd even gezond, maar wie weet hebben jullie nog leuke tips om een beetje gezondere keuzes te maken.  ik heb PCOS, daardoor struggle ik enorm met mijn gewicht. dus tips rondom hormoonhuishouding zijn ook welkom!

  • Hi , heel erg welkom hier. Wat dapper van je dat je direct deelt dat je PCOS hebt. Ik kende het nog niet, maar na even Googelen, snap ik dat dit impact kan hebben op je gewicht. Komende periode organiseren we sowieso twee vragenuurtjes, hier op Doejemee.nl. 26 maart is het vragenuurtje over intermittent fasting (ken je dit?) met Jaap Seidell en in april organiseren we ook weer een vragenuurtje met diëtist Linda Swart. Ben jij erbij, om je vragen te stellen? :) Je kunt ook zelf topics openen op het forum en jouw vragen stellen. Laat maar weten als je nog wat extra hulp nodig hebt! Tot gauw!

Reactie
  • Hi , heel erg welkom hier. Wat dapper van je dat je direct deelt dat je PCOS hebt. Ik kende het nog niet, maar na even Googelen, snap ik dat dit impact kan hebben op je gewicht. Komende periode organiseren we sowieso twee vragenuurtjes, hier op Doejemee.nl. 26 maart is het vragenuurtje over intermittent fasting (ken je dit?) met Jaap Seidell en in april organiseren we ook weer een vragenuurtje met diëtist Linda Swart. Ben jij erbij, om je vragen te stellen? :) Je kunt ook zelf topics openen op het forum en jouw vragen stellen. Laat maar weten als je nog wat extra hulp nodig hebt! Tot gauw!

Onderliggend
Geen gegevens