Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter.  Heb je al een account? Log dan snel in.

Spelen voor volwassenen

| 9 reacties

Laatst speelde ik verstoppertje met een aantal volwassenen. Ik ben 40 jaar dus dat was al weer een hele tijd geleden. Maar ik vond het echt weer te gek. Ik realiseerde me dat ik eigenlijk nooit meer speel als een kind terwijl het allerlei gezondheidsvoordelen heeft. Spelen jullie nog weleens? Zou je het vaker willen doen? Waarom wel of niet? k ben benieuwd naar jullie perspectieven.

Voordat  je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst  aanmelden voor Doejemee.

9 reacties

Bovenliggend
  • Tikkertje, lekker rennen - met of zonder bal - en lachten is leuk!! Het flessenspel is zomers favoriet in de achtertuin, net als badmintonnen. Heel eenvoudig en altijd een succes. Ik heb kort geleden trouwens een springtouw gekocht, inclusief teller. Pffff dat is toch meer afzien dan ik dacht :). 

Reactie
  • Tikkertje, lekker rennen - met of zonder bal - en lachten is leuk!! Het flessenspel is zomers favoriet in de achtertuin, net als badmintonnen. Heel eenvoudig en altijd een succes. Ik heb kort geleden trouwens een springtouw gekocht, inclusief teller. Pffff dat is toch meer afzien dan ik dacht :). 

Onderliggend
Geen gegevens